۱۳۸۹ شهریور ۲۰, شنبه


n دو هفته ای ست که وبلاگ خانمی را که تقریبا هم سن هستیم می خوانم بی وقفه. تقریبا تمام ارشیوش را هم مرور می کنم ولذت می برم از تغییری که در روحیه اش و و تجربیاتش  داشته. از نحوه زندگیش وقتی مینویسد: همیشه همان طور زندگی کرده که می خواسته و اینکه اهل هنر است و کوندرا و خیلی نکات مثبتی که برای من که همیشه فکر می کردم باید تغییر کرد باید تجربه کرد.

 اگرچه خودم فقط کمی به این اعتقادم عمل کردم. چند شب پیش به دوستی گفتم من نه از فمنیسم چیزی می دانم نه می خواهم بدانم مهم نیست که از ازل مردسالاری داشته ایم و داریم مهم این است که اینجا دختران و زنانی داریم که زندگی را با تجربه هایشان و درکشان از آنچه می خواهد می گذرانند

ight:bold;">این از زیباترین و تحسین برانگیز ترینها ست در این گوشه تاریک دنیا. این یعنی امید و شوق به این که همیشه اهل عمل برنده اند . از بحثهای روشنفکری بی نتیجه  و تئوریهایی که همیشه به گذشته نظر دارند بیزارم. زندگی یعنی عمل به خواستنها 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر